پشتیبانی و خدمات پس از فروش :
قابل توجه مشتریان عزیز:
درموقع خرید دقت فرمائید که دستگاه حتما دارای هولوگرام امنیتی سیلور ویسا نمایندگی روید باشد،درغیراینصورت دستگاه فاقد گارانتی می باشد.
قطعات مصرفی مانند لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد.
درصورت بازشدن، عدم وجود هلوگرام پلمپ و تعمیر دستگاه درمحلی غیر از تعمیرگاه این مجموعه، گارانتی دستگاه ابطال خواهد شد.
عیوب و مشکلاتی که توسط ضربه ویا استفاده غیراصولی از دستگاه و یا نفوذ آب صورت گرفته باشد شامل گارانتی نمی باشد.
هزینه ارسال دستگاه به تعمیرگاه به عهده خریدار می باشد.
تمامی خدمات تعمیرات، سرویس و کالیبراسیون تجهیزات در مدت زمان گارانتی که در فاکتور ذکر شده است در این مجموعه به صورت رایگان انجام می گردد.
جهت ارتباط با واحد پشتیبانی فنی جهت دریافت خدمات و یا ارسال تجهیزات جهت سرویس و کالیبراسیون با شماره های ۴۴۱۱۱۸۲۶-۰۲۱ - ۰۹۱۲۹۴۴۷۰۵۸ - ۰۹۱۹۹۵۹۵۳۹۶ تماس حاصل نمایید.
با درج آدرس ایمیل و تلفن تماس در باشگاه مشتریان VIP ما عضو شوید
خدمات VIP تحویل و آموزش رایگان گیرنده های مولتی فرکانس و توتال استیشن درب منزل
درصورت بروز مشکلات فنی و عدم رضایت فنی میتوانید 7 روز پس از خرید کالا را مرجوع کنید
کارشناسان باشگاه VIP مشتریان مجموعه بازرگانی ویسا آماده پاسخگویی و ارائه خدمات سریع
با رویت ای نماد ( مجوز قانونی درگاه پرداخت ) میتوانید پرداختی امن را تجربه کنید